05 november 2007

things appear closer in the rearview mirror

igår var jag på konsum och köpte middag. mat. snacks. kass belöning men det kändes så värt just då. och in puttrar erik, en gammal klasskompis. jag tittade på honom några hundradelar för länge för att jag kunde inte placera honom.
sen vände jag på klacken och gick och tittade på nötterna.

jag hoppas han inte kände igen mig.

och på festen i helgen står en kille där som jag känner känner igen som fan. och vi gick i parallellklass och jag på något vis skämt-ursäktade mig och förklarade vem jag var som hon den utspökade med svart hår och jätteklänningar. som om jag inte stod för det längre som om jag skämdes för det men det gör jag ju inte (eller skäms jag?)

nu är jag nytränad. och sådär matt-trött, men ändå ganska pigg.

förresten - sitter du på några bilder från hallå, vin? jag glömde kamera och wants 'em all för eget bruk (dvs titta på och fnittra åt)
mina blåtiror har ni redan sett.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har en hel cd med bilder ;)
Ska posta den till dig tänkte jag!

Anonym sa...

jaa, skicka skicka skicka!