14 februari 2008

el bafucino heter min nya lover

alltså. det här med o vara sjuk är inte riktigt min grej. det är tradigt och trist o så.
eller vänta. man får ju kolla på film, hänga i soffan o spela tv-spel o greja, det är ju alltid ett plus i kanten. men det här med snor i näsan och bomull i huvudet förtar ju mkt av känslan.
för en gångs skulle har jag INTE blivit sjuk på en hel höst/vinter. det är galet imponerande. desto roligare o bli det nu. eller inte. än så länge är det ganska lugnt, men jag täntke försöka stoppa nissen i lindan (eller hur man nu säger) och gå hem och jobba hemma. för att jobba hemma är väl alltid bättre för friskheten än att jobba på jobbet?
eller hiur?

håll tummar, eller åtminstone lillfingrar att jag nu ska palla det här.

och nu! nu ska jag promenera till sumpan. vi sjön. det är fint. och lagom jobbigt för ett sicko som jag. naw.

Inga kommentarer: