20 februari 2008

your point being?

  • min fot sover.
  • jag hittade precis ett hål i min kofta.
  • jag skickar iväg nya listor och pdf:ar till höger och vänster. jag är som en cowboy i en duell fast utan pistol fast med möjligheten att pdf:a.
  • vi ska inte köpa hus. vi bara tittar på dem och jag försöker övertyga pedro om att de jag tycker är snygga faktiskt ÄR snygga. hans frigging smak sträcker sig till sunkiga 70- och 80-tals tegelhus med typ träveranda. wow liksom. eh..
  • däremot ska vi köpa lägenhet. i vår. den vi bor i. fast det är ju inte så spännande. men den ska säljas och om kanske ett år vill jag att vi köper något sånt här.
  • nu kliar det i knävecket
  • jag skulle haft lunchmöte. det ställdes in. igen. whoa!
  • ikväll ska jag shoppa. eller tja. shoppa o shoppa, jag ska köpa lite smink. eller lite. en grej. som jag dessutom köpte för ett par veckor sen o tappade bort efter två dagars användning. SNYGGT av mig. riktigt jäkla imponerande. 150 pix i sjön..
  • jag knarkar post-its. skriver ner saker, gör dem direkt, slänger dem. ibland undrar jag vad jag håller på med.
  • nu kom jag på att jag måste kicka igång jobbmobilen. jag är så fokuserad tidigt på morgonen. eh..heh.
  • jag brukade tro att jag var en morgonmänniska. so frigging fel. det visar sig att jag presterar mest mellan klockan 13.30-18.00. fint, det. sovmorgon någon?

Inga kommentarer: