01 april 2008

ein zwei drei

jag drömmer om jobb, jag vaknar stressad, sitter med stress-nervös-knöl i magen.
den här veckan ska jag jobba hysteriskt. nästa vecka ska jag inte ha annat att tänka på än mitt heltidsjobb. hinna träna ordentligt. ta mig tid att ta det lugnt.

var dessutom sjuk igår. illamående i svallvågor och så trött. med dagis-svinkoppor i hela ansiktet och uppgivenhet i kroppen. jag gjorde iaf en ylwf och körde yoga hemma. jag blev svettig och har lite träningsvärk idag. funderar på att skaffa mig en yogamatta.

idag ska jag göra en att-göra-lista. att göra på jobbet, på extrajobbet, inför lördagen. för på lördag ska det mesta vara borta. på lördag ska jag ha filmjölk i magen och öl i håret. eller tvärtom. eller något helt annat.
lugn ska jag iaf vara.

(btw. jag har telefon igen. världshistoriens äldsta nokia. den bryter alla samtal. men jag ser iaf om ni ringer. wiie!)

Inga kommentarer: