04 april 2008

vier fünf sechs sieben

bara för att jag är pank köpte jag mig en locktång. och en pennkjol. och en tröja och en typ (för kort) klänning. HEJ ÄNNU PANKARE. det kommer bli finfint i dortmund nästa helg, vi kommer inte ha råd att ens äta nåt. wiie! vi har tydligen hotell iaf, alltid ngt i guess..

HURSOMHAVER: köpte locktång o tro fan att den var FEL. eller alltså, jag köpte en för stor. jag har lite för kort hår för att den ska få effekt. CRAPOMIENTO. så nu funtar jag på om jag kan förpacka ihop alla delar igen o skicka pietro för att byta in den mot en mindre. heh.. eller bara bita i det goda (surt = gott!!) äpplet, acceptera mitt felköp, sätta in lite löshår (det är samma färg som mitt eget hår nu!!) och se om det hjälper.
jag vet inte va.
och det kommer ta år o dar o locka imorrn. vem ställer upp som frivillig?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Fredrik sa nåt om att du fyllde men jag jobbade hela fredagen och lördagen och glömde totalt bort det. Hoppas det blev en trevlig dag trots hårproblem. Kram