27 juli 2011

oh, think twice. it's just another day in paradise.

jag har ont i ryggen o h;vvet efter typ helvetesstressdag med kundmote dar de bara liksom ar sahar: o_0

trottman i att argumentera for sjalvklarheter.

naval. igar fick jag massage. det var gott. nu gor det ont igen. skita. vet inte om det beror pa dalig jobbstol eller daliga ryggmuskler eller bade och. saknar INNERLIGT mitt fina vita stabord jag hade pa jobbet sista veckorna. doden, lyckan o allt det dar.

nu ska jag forsoka overtala min make att det ar dags att aka hem. han kommer titta pa mig surt. det skiter jag i.

hemma ar det iallafall stadat och fint och tvattat! loves att slippa gora sant sjalv. skiter i om jag ar overklasskarring nu (aven om jag ser till o betala sjukt bra till pat, det ska ni veta) for det ar sa himla vart att aldrig (tja typ iaf) stada/tvatta-braka. lifvskvalitet mina vanner, lifvskvalitet.

Inga kommentarer: