20 september 2011

vi listar vidare

Var på jobbet till 21.30 igår. Har därför lite svårt att fokusera såhär på morgonkvisten. Typ ingen är på jobbet än heller. Så vad gör vi då? Vi listar. Snodd från nånstans jag inte minns. Sorry.


Vad åt du till frukost?
Flingor och mjölk, stekt ägg på macka o te. The standard.

Vad har fått dig att skratta idag?
Nyss åt kollegan som plötsligt utbriste "I NEED a ham sandwich!". Hon har beslutsångest. Nu letar hon stray money i sin väska, då kan hon motivera sitt köp.

Vad har du på dig just nu?
Min fina fina French Connection klänning, fast som kjol. Och svart tröja o kavaj på det.

Hur ser resten av dagen ut?
Jag ska jobba, som fan. Tokjobb from now till 16.30

Vad händer ikväll?
Ska jag träna, testa nytt pass på Aviation Social Centre; Kick boxing. Pepp!

Och på lördag?
Jag tror jag gör den här listan på fel dag. På lördag ska vi kanske åka till Ada Foah, bli lite salongis o hänga med gött folk.

Och på söndag?
Bakis?

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Den här veckan har ju bara börjat och igår jobbade jag ju över galet meget? Det får väl bli det nya avsnittet av the Killing vi kollade på igår. göttigt.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Sa jag jobba över?

Helgens tre bästa låtar?
Ngt med Adele, och Hang with me med Robyn (standard fredagslåt) och ngn låt med Lil Wayne. Det var playlistan när vi drog till stranden i söndags, fast i omvänd ordning.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. B who you want 2 B on Airtel Free2BU.Join now by dialing *228# & enjoy 6GP on your Airtel calls, 4Gp on friends & family, 10Gp on PAYG data & 100 free SMS daily
2. Vi är redan här :)
3. Vet ni var kontoret ligger?

Vad dricker du i helgen?
Förra helgen: cuban cocaine (dvs isblå drink) och vin på freitagen, lite vin på lördagen och sedan färsk ananasjuice för hela slanten.

Bästa bakfylletips?
Sov. Drick färsk ananasjuice. Läs Filter i en solstol på verandan. Duscha och klä på dig.

Nu tog listan slut. Betyder det att jag måste börja jobba nu? Skitockså..

Inga kommentarer: