08 mars 2012

halsont

varför blir jag alltid sjuk när jag är ledig? en dag ledig och självklart åker jag på värsta förkylningen med typ halsmandlar 3ggr så stora som de ska vara, så jag får åka hem tidigare än alla andra. opeppen på det. hann inte njuta av ledigheten (då jag bara snorade, kunde knappt andas, hade kväljningar osv osv) och sitter nu på jobbet och känner mig förhållandevis frisk men ändå luddig i huvudet och orkantegörasåmycketalls.

dålig kombo.

annars var helgen fin. vi matade apor (babianer o småvarianter), kollade på ett pampigt vattenfall, åkte mil efter mil genom tokfin natur, bodde på ett halvdassigt ställe som kanske hade de sunkigaste toaletterna jag sett på år o dar, bodde en natt på ett rart veganställe som serverade himmelsk mat, drack först öl mest hela tiden och sen juice mest hela tiden. sov. sov sov sov. och upptäckte instagram. älskar instagram.

Inga kommentarer: