18 maj 2012

Min yay-det-är-fredag-och-humöret-är-på-topp-känsla varade ju hela långa (10 min) bilvägen till jobbet när jag skrålade med till Robyn. Sen kom jag till jobbet och har sedan dess: 
  • Tittat så trött på min chef när han kom med en förfrågan att han tog tillbaka den utan att jag behövde säga något
  • Gömt mig på toa för att ögona blev alldeles för glansiga och jag inte ville förstöra smink/tappa fejset framför folk
  • Akutsatt folk på att fixa issues på grejer som jag inte hunnit testa. Hata testa. 
  • Varit allmänt sur/glansögd/irro
Känner mig inte så mkt som en urvriden trasa, mer som en trasa som liksom legat i sopvatten i hur länge som helst och som är sådär tung och liksom stinker. 

Men ändå. Nog neggo för en dag där. Låtom oss lista positiva grejer: 
  • Fredag!
  • Alltså akutsättningen funkar nog - det där kirrar sig till slut
  • Imorgon kommer jag INTE få jobbmail. Lyxen i det!
  • Har på mig finkläder (African print! Som sig bör på fredagar)
  • Ikväll blire middag med flådfolk från nån ambassad. Håll tummarna på att jag kan uppföra mig.
Nu: återgå till jobbet, bita ihop, drömma om bubbel 

Inga kommentarer: