14 maj 2012

Okej, nu har jag hängt läpp lite för länge för att det ska vara okej. För övrigt: insåg att jag fyller vuxna 30 år (trettio! år! omg!) nästa vår, så nu får man liksom ta sig själv i kragen och skärpa till sig, skaffa en frisyr och ni vet, ett jobb.

Så nu ska jag lista grejer igen, checka av och känna mig sådär ACCOMPLISHED. Det är målet nästkommande månaderna.

Detta behöver hända:

- Färdigställa NGO-sajten jag gör
- Göra färdigt min CV-sajt, responsivitet and all
- Inte jobba över så jävligt. Det som blir gjort, blir gjort liksom.
- Hitta iaf 5 företag i Mebban jag kan tänka mig att jobba på. Inte nödvändigtvis söka.
- Pusha på och se till att vi slutligen launchar vår lilla startup i Sverige. Göra allt vad jag kan för att få iaf lite lite pengar tickandes in.
- Säga upp lägenheten i Sthlm (finaste lilla lägan, men ändå, så nödvändigt)
- Planera och lägga upp resten av vår skit på blocket
- Kolla flyttgrejer
- PLANERA TRETTIOÅRSFEST I SEPTEMBER I STHLM!

Bästa grejen sist liksom. Peppen på det.

Nu: Jobba skiten ur mig tills klockan är 17:00 då jag borde gå hem.

Inga kommentarer: