26 april 2007

p petar sig i näsan på väg till toan. jag sitter med gaser i magen vid skrivbordet.

jag biter sönder mina läppar.
det här händer varje höst och vår. mest höst hade jag fått för mig men fel fel fel fanimig på våren också riktigt rejält dessutom. och så pressar sig katterna mot läpparna och plötsligt går jag runt o ser ut som natascha peyre fast mest bara i mitt huvud. det känns som om mina läppar är natascha peyre iaf. all over.

och klockan är kvart över tolv för en timme sen åt jag lunch jag börjar bli hungrig igen.
alla på jobbet sitter o är gubbiga jag känner mig gubbig och inte tillräckligt nördig när vi pratar certifikat och asp.net och fan o hans moster kan vi inte prata css css förstår jag jag blev lite glad häromdan när p på jobbet frågade mig om ett css problem.
fast jag kunde ju inte lösa det, så vad spelar det för roll?

snart ids jag inte skriva mer inte läsa mer inte göra mer. jag är trött trött trött på att jobba och i eftermiddag måste vi publicera vi m å s t e.

nästa vecka ska här metataggas.
jag IDS inte.
fugg no.

Inga kommentarer: