05 mars 2008

25, going on 50

om ungefär en månad och en dag fyller jag tjugofem. ett årtal värt att fira, för nu är jag tydligen vuxen. och vuxenhet måste firas grandiost. därför tänkte jag ge mig själv i födelsedagspresent två nätter i the tree house, när vi är i närheten i sommar. det kostar skjortan (eller vänta, flera skjortor, många skjortor, eller kanske bara en eller ett par sjukt flashiga skjortor), men hey - det är väl sånt här man UNNAR sig när man är vuxen, aiight?

och peter bara gnäller, så han får nog inte följa med.

11 000 feet sandstrand och 18 acres med 18 hus. islamorada - here i come!

kolla in!


PS. Om det är någon som vill ge mig en (dyr) massage på stranden i islamorada i present, kör hårt! (även om sidan var asful, det tar emot lite. fast jag hoppas och tror att de inte kan webb men är sjuuukt bra på det här med massage)

Inga kommentarer: