04 januari 2008

and all the kids were helpless

jag gillart. jag gillar läget.
JAG GILLAR LÄGET HÖR NI DET?
haha.

ikväll är det syskonöl. vi har försökt få ihop det i ett halvår. mina bröder är frigging hopplösa.

jag har städat lite dokument.
det är skönt för ögat.
skönt i själen.
fast jag är tjurig över att jag inte får igång nån mjusikk på min jobbdator. utvecklarna skrattar lite åt mig när jag säger att det inte gååår. men det går ju inte. inte i kontrollpanelen iaf. man kan inte ens höja och sänka LJUDET. crappy. jag som bara vill lyssna lite i hörlurar.

jag har iaf fått göra en happydance vid vår nya skrivare. den klarar både svartvitt samt färg OCH dubbelsidig utskrift.
det här är fan LI(f)VET!

nej. nu ska jag strukturera min presentation inför kick offen nästa vecka. då ska vi presentera hela marknadsplanen 2008. wish me luck!

Inga kommentarer: