25 januari 2008

just nu

  • pågår en demonstration typ hundra meter härifrån. det låter så iaf, som om någon pratar i en megafon.
  • fryser jag om händerna (bland annat). fast det är ju som vanligt
  • kom solen fram för ett ögonblick ur molnen som rör sig oroväckande snabbt
  • har min virvel i luggen ett helt eget liv och står rakt ut
  • känns mitt skrivbord nästan städat. nästan.
  • är jag trött.

jag vill hem o sova. sova sova sova. ska jobba halva helgen också.

men inte än. inte nu. nu ska jag strax

  • hämta te för att värma fingrarna
  • klia mig lite under hakan, det kliar där
  • skriva lite ftgsinfo
  • läsa rapport från statskontoret och lite av en iso-standard.
  • sätta det mesta av texten till bildspelet på mässan + försöka hitta grundtexten för en annons.

wish me luck.

Inga kommentarer: