31 januari 2008

et il ne neige pas

jag har ont i ryggen. aouch.
dessutom har jag bitit sönder mina läppar. jag gillar det här kalla skithalvåret. lovar.
jag har heller inget intressant att skriva.
jag jobbar mest. och sen åker jag hem och jobbar lite till. eller tja, de sista dagarna låtsasjobbar jag. dvs sätter mig framför datorn hemma o kollar på typ high school musical 1 & 2 (herregud, sämre filmer får ni leta efter. men gillar ni DRAMATISK dans är det heaven!). jag är som en säck med potatis som dessutom surar så fort jag måste göra något.
jag hoppas att jag passerar det stadiet tills nästa vecka.
jag fryser också (duuh!) så jag har pimplat te idag bara för att kunna värma fingrarna. jag kanske är uppe i 6 koppar te. kanske. kanske bara 5. jag vet inte riktigt.
ikväll ska jag inte jobba dock. ikväll kommer ylwet med mig hem o får mat och lite ellosgrejer. inte särdeles fränt, men precis lagom. fast när hon gått ska jag nog starta företag.

förresten, det är nog en tatuering som gäller. och jag gillar teckensnittet och känner mig säker på det and all that, men det skrämmer fortfarande skiten ur mig.
det blir säkert gjort om typ två år, eller nåt. dvs om jag fortfarande kommer ihåg vad teckensnittet heter.

äh. nu är jag less. nu går jag hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också bitit sönder läpparna. STACKARS OSS!