27 augusti 2011

aldrig aldrig inte en enda dag till

forsta dagen jag kant for att grata pa jobbet. slangts runt pa sista-minuten-kund-moten och fatt 10 minuter pa mig att customizea sidor for demo, och sen drar folk ner dev-servern och allt jag gjort inte syns langre och man ba "VARFOR sa ni inte till innan?!?" och de ser ut som fragetecken och ba "det gjorde vi ju", ja, men till HALVA foretaget.
jag trodde den har dagen skulle bli lugnare an den har skitveckan, istallet ar liksom allt varre an nansin och jag har knappt hunnit gora det jag borde idag, bara luggat i det. sa nu maste jag val jobba over, men P vill hem o jag vet fan inte hur jag ska fa ihop allt langre.

och vi aker inte hem till sverige pa besok forran i december. det kanns som en mindre evighet just nu.

Pa plussidan: nu kom de med en Smirnoff Ice till mig. Basta konceptet P har tagit fram till jobbet; Friday Cinema. Kolla pa programmeringsfilmer (eller idag workshop dar jag tyvarr maste vara aktiv) och dricka ol. gott, fredagsalsk osv.

Inga kommentarer: