01 april 2011

beach overload

vi har varit på stranden minst varannan helg de senaste månaderna. nu = beach overload.

tillbaka på jöbbet. alla har åkt hem, men icke vi, inte. det är iofs mitt fel. har en kund som ska launcha en sajt idag o ville se om han mejlat. det hade han inte. inte ens stor-tjafs-kunden har mailat. INGEN har typ mejlat. helt jäfvla sjukt. nu ska vi till banken o böna o be o se om jag kan få mitt visa-kort. OM det har kommit. och se om det finns ngn slags internetbank. vill se saldo o kolla att vi fått rätt lön osv. o försöka bena ut vars våra köpa-bil-i-ghana-pengar vi skickade från sveriget förra veckan tagit vägen.

för övrigt. idag saknar jag lösgodis. vill ha typ ett hekto lösgodis och en ganska kall lägenhet och ligga under täcket och kolla på serier. lyckan alltså. typ duntäcke. ååhåhgnngngng.

för övrigt 2: jag är en jävel på fusseball, bara så ni vet. idag har jag blivit kallad både ronaldo o ronaldinho. vi körde fussbolls-rugby igår (jag i min fina fina french connection-klänning, men who cares!) och jag slet ner killarna, dribblade lite, körde hyfsat försvarsspel o scorade två mål. BOOM för mig osv. gjorde en grej av att kvinnor kan o vägrade låta killarna vara de enda som fick allt kul (typ fusseballen, men även boogieboarding. tänkte inte bada först (alltså, jag + bikini = himla dålig kombo) men när INGEN tjej badade och killarna bara lattjade så *obstinat_envis_tjej_som_också_tänker_ha_lika_roligt_som_"MÄNNEN"* och kastade mig i. boogieboardade ett tag tills en helvetesvåg (3 vågor till priset av en) sköljde över mig, jag fick panik o trodde jag skulle drunkna o hade en kallsugssvidande näsa i typ en timme efteråt. då gick jag upp. drack lite vin osv.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är ju gammalt fotbollsproffs så kan tänka mig att du imponerade!