15 april 2011

sådärja

igår var det 10-årsjubileumsfest för kunder o sånt med jöbbet. hänga poolside, visa grejer på tv-screens, spela lite onlinespel o hänga med fölk. asmkt folk, noll ork att mingla. oh well, blev introducerad till värsta trevliga lilla amerikanskan (med morsa från kristiansstad, bara en sån sak!) och det var ju tiptop liksom. hon skulle åka på tripp, men vi ska hänga när hon kommer tbaka. pepp!

efter hela cocktailgrejen poolside så drog vi på jazzklubb med tjieferna och några av deras närmsta vänner/businessfolk. trevlig klubb, svingod men fullkomligt LIVSFARLIG rumpunch. ngnstans mitt i det blev våra chefer VÄLDIGT fulla. oh gawd liksom. fast de hade roligt, o gjorde knappast bort sig. dock började ena typ hosta ut komplimanger över oss jobbwise som en kulspruta. det var både lite spännande och lite obehagligt att höra att vi absolut skulle kunna ta över efter dem osv osv. man ba "eeehh, okej?!?! o_O" vad svarar man på det?!

nåväl. nu ska jag posta grejer på fejjan för jobbets räkning. gött. idag är ett lugnets idag. idag ska jag inte jobba tills luften går ur mig. idag blir det långlunch och sen lugn eftermiddag och sen middag ute.

- - - - - - -

edit: JÄVLA SKITKUND. alltså TRÖTTMAN på företaget som ringer varje fredag o ba "vi behöver ngt IDAG, helst typ asavancerat och med massa interaktivitet och det får kosta typ fem pix!" livströttman just nu. LIVSTRÖTTMAN, hör ni det? tänk om min lugna dag är som bortkastad?

Inga kommentarer: