05 april 2011

HUSET ÄR VÅRT!!

sådärja, deposit betald, handskrivet kvitto fått, kontouppgifter så vi kan föra över den svindlande summa pengar vi ska betala i hyra första året har vi fått, kontrakt ska skrivas.

det var tydligen en där efter oss i lördags som också ville ha stället, men hon sa att personen fick vänta, hon ville ha svar av oss först. och vi sa ju såklart ja. JA! jaaaaa! osv. lyckan, peppen unt so weiter.

nu ska jag mysjobba lite. det är det jag *varvar ner* med. ni kan kalla mig *karriärtjej_83*. peter kommer gnälla, men jag trivs som fisken i vattnet, gör excelark för att strukturera vad som ska göras, följa upp vad som gjorts osv osv. älskart. ÄLSKAR excel för övrigt. bästa MS ngnsin gjort. tack billy the gate, jag uppskattar det innerligt. open office står sig inte riktigt i konkurrensen. värst: det är ju lite fulare. älska att vara ytlig ibland.
nej, nu; jobb! måste skynda innan killen kommer hem o småsurar. borde diska också. angst.

Inga kommentarer: