07 april 2011

jobbchock

jag jobbar ganska mkt just nu. och sitter i mötena halva dagarna så man inte hinner med riktigt *jobb*. spexiga projekt som jag är rätt pepp på men allt är så kort kort kort kort kortk ortk ortkort kort kortk orkto kort krot kort om tid att jag kreverar lite. istället för att ha roligt o pressa lite lagom så hetsar jag och får ingen andningspaus. himla tur att de som ger kort tid inte är bossarna våra, utan snarare kunden. kunden är lite dum i hövvet. eller nej, inte det, bara lite oförstående.

men snart kommer gölle-P i en taxi från träningen o hämtar upp mig. vi ska hem (tyvärr inte än till lilla söta huset, snälla nån LÅT det vara 1 juli snart...) och jag ska väl försöka göra mat på ngn vänster.
det kan behövas.
oh gawd. orkarinte. kan man bara äta knäcke till middag? vi har ju faktiskt lite sill också.

Inga kommentarer: