15 oktober 2011

Diss-fredag

Just nu är jag galet trött/less/irro osv på:

  • Alla som gnolar falskt på jobbet. Jag skämtar inte om jag säger att det här är vad jag hör på jobbet ca 2 timmar minst varje dag. Försök koncentrera er med den ljudbakgrunden.
  • Kollegan som sitter bredvid mig och inte ser (efter att vi suttit bredvid varandra i minst 5 månader) att jag har hörlurar i ibland och fortsätter prata och prata med mig och fattar inte varför jag inte svarar. Tills hon börjar slå mig på överarmen. 
  • Andra kollegan som när han vill något kommer liksom och tar tag i mig och draaaar mig till hans plats. Personal space, kanske? 
  • Kunder som får mig att hata hela mänskligheten
  • Prospekts som pratar och pratar och pratar och pratar och liksom inte har NÅT vettigt att säga, men bara sitter där och BLA BLABLA BLA BLA *lutar sig tillbaka och gnuggar sig på mansmagen och generellt gillar att höra sin egen röst*
Har för övrigt precis launchat en sajt. Till fugging jävla slut. Den är skitful men vi har inte gjort designen så jag tar inte åt mig. Nu sitter jag vid skrivbordet och dricker Smirnoff Ice. Det väger upp lite iaf. 

Inga kommentarer: