15 oktober 2011

Klockan sju, en lördagsmorgon.

Kan någon förklara för mig varför jag inte stängde av alarmet som går igång 07.00 på lördagsmornar när jag hade cirka noll (0) intentioner att åka iväg till gymmet vid 8? Nu sitter jag här klarvaken och försöker klura ut hur vi kan bo på det där jävla strandstället när föräldrarna är här. Tror dålig-kommunikations-vibbarna etsar sig fast i folk som varit här för länge, till exempel hos hon jag mejlar med på strandstället. Jag frågar tydlig fråga och får tillbaka samma lista som i förra mailet. Man ba o_0. Jag ville ju ha REKOMMENDATIONER inte din oförståeliga lista IGEN?! Orka. Nu mailat igen. Opepp på svar men ändå så sjukt pepp på att få åka dit. Vill bara ha ett klart svar så vi kan ge dem PENGAR och boka. Ska det vara så himla svårt?

Inga kommentarer: