29 november 2011

Det går bra nu, vinden har vänt.

Bra grejer så här en vanlig tisdag:

  • Hinner skicka ut sjuttioelva grejer till kunder på projekt jag måste rodda i veckan (en anställd på semester) och liksom ligger PÅ, trots att jag har sjuttioelva egna projekt. 
  • Kollegan S testar precis om en sajt som gett oss (mig) lätt panikångest och hennes första reaktion är "Wonderful". 
  • Vi pushar ut en sajt med rätt fixar i TID. Det är precis hur stort som helst. 
  • Vi har bokat helgboende på ett ställe som har galet bra feedback på Tripadvisor. Peppen! 
  • Ett annat stort internt projekt som jag roddar verkar gå iaf så pass bra att vi kan leverera på vår del-milstolpe på torsdag. Med allt vi behöver och en liten feature till. 
Nu hoppas vi att mitt 10-möte händer nångång idag så jag hinner göra klart den där specifikationen idag, plus att jag har tid att testa en annan feature på en annan sajt. Hinner jag det ni, då jävlars blir bubbel ikväll. 

Inga kommentarer: