10 november 2011

ogött

sjuk igen. sjuk halva helgen trots myshäng på finställe efter stranden. iofs, bästa sättet att få mig temporärt frisk: stå o kolla på havssköldpaddor som liksom hängde i vattnet utanför vårt hus i några timmar på måndagen. sjukt koolt och sjukt vad lite sjuk jag kände mig precis just då. dagen efter (när vi åker 7 timmar bil hem och papi o mammas vän pratade pratade pratade och sjöng (!!!) och jag låg intryckt hörnet i baksätet o bara ville sova): hur sjuk som helst. dagen efter det: sjuk och hemma från jobbet. idag är jag fortfarande sjuk men pallar inte vara hemma o höra hur mamma pratar om att jag kommer få lunginflammation. hade det för två år sen. är inte ens i NÄRHETEN av så sjuk nu som då. lite slemhosta bara liksom.
nu: hetsjobb innan jag går hem och typ självdör lite i soffan (när föräldrarna är ute på äventyr och inte tjatar om min närstående död). fest!

Inga kommentarer: