24 november 2011

Jag jobbar, alltså thaiboxar du.

Alltså, det är ju på nåt sätt gött att P är lead developer på mitt största projekt som jag har just nu. Men ändå liksom, när man sitter o skriver specifikationer hemma, är inne i ngt slags flow men kör fast eftersom man har en fråga om en yttepytteliten grej, men man kan ändå inte fråga honom för då blir han "tjurig". Iofs, kan ju ändå inte fråga honom nu eftersom han tränar thaiboxning. Men ÄNDÅ. Vill ju kunna prata om vad jag vill när jag vill *ego*.

Borde ta hänsyn and all that, men det är så himla svårt när man springer runt som en skadeskjuten kyckling hela dagarna på jobbet på möten och släcka bränder och grejer och när man liksom hinner komma ikapp så har mannen bara slutat jobba?!

Note to self: Gör en lista på tio punkter vad jag tänker göra åt min workoholicness. Vill banne mig inte ha tillbaka IBS igen. Oh noes.

Inga kommentarer: