21 november 2011

Söndag.

Det är som det aldrig tar slut. Något gör alltid ont och jag mår illa eller P mår illa eller så är allt liksom bara panik.

Jag mår illa. Har tagit tre eller fyra 500 mg Alvedon idag men de hjälper inte, min mage gör fortfarande ont. Och det är som mensvärk fast mycket, mycket värre och jag undrar inombords om det inte kan vara så att jag fått missfall igen. För även om det är sällan jag får mensvärk så känns det inte såhär. Det försvinner när jag tar värktabletter. Men det spelar ingen roll om jag tar en två nära inpå. Det gör fortfarande ont.

Känner mig inte som mig själv. Vill inte riktigt vara med på något alls just nu. Försöker bara hålla i räcket och hänga med i svängarna, för mer än så orkar jag inte. Orkar inte gasa, eller styra, bara hålla räcket. Men jag borde styra. Borde gasa. Men orken finns inte, ingen styrka i armarna ingenting. Istället sitter jag här, kollar på Breaking bad, öppnar ett worddokument där jag får för mig att jag vill skriva något men skriver ingenting istället.

Jag känner inte igen mig själv.

Inga kommentarer: