18 september 2007

de nada

jag skulle kunna skriva ett tänkvärt inlägg.
fast jag vet inte om vad.
blonderingarna börjar ta i rötterna o släpa sig inåt and i like it. så jag kollar på kändisbilder och försöker spåna fram text för utskick. samtidigt.

största problemen igår:
- vi började borra i väggar kvart över nio. lite grann-angst.
- mitt hår blev grått istället för mörkare blont när jag färgade. snajsigt! (men det blev bra sen när jag slingade, mmm.)
- fick morsan att INTE polisanmäla ett internetprank. nu ska jag förmodligen tvingas med på ett föräldramöte. gotta love it... not.
- upptäckte att jag typ är helt PANK. no more shopping for me : (
- NADA!

seriöst. mitt liv revolvar runt jobb, jobb, sova ordentligt, träna, hinna med lite social tillvaro. BARA. snart blire mer jobb.
jag håller iaf på att bli hypereffektiv på kvällar. jag gillart.


ingen struktur här inte.
ingen koll på vad jag skriver, ens VARFÖR.
men jag saknar ngt som jag brinner för, as always. CRAPPY.
det är väl det det är.

och jag förstår ingenting av vad jag menar.
förstår ingenting.
ingenting.

Inga kommentarer: