25 september 2007

googling

jag googlar kristin kreuk. får menlösa bilder.

jag googlar menlösa barn och får en uppsjö av bilder. ehh. "bilder"
en snygg dödsmålning, mimi med lovely min, spräckta tits och MODE!

jag googlar shaw (som är namnet på killen som blev dödad i shark) och får upp shaw. med världshistoriens läskigaste urringning.

jag googlar mini andén som var en kass top model programledare, men ändå HUNDRA ggr bättre än vendela jag-borde-ta-ut-pinnen-ur-baken-och-lära-mig-prata-som-en-människa-istället-för-en-robot kirsebom som just nu är med i shark (HON dödade shaw! aha!!) och får upp sexybild. den ser lite trashy ut.

sen googlade jag god natt, för jag ska sova nu, men det var så kexiga bilder att det får va.

nu: hänga i sängen o somna till ljudet av ufc-gala. woooho!

Inga kommentarer: