14 september 2007

jag är trött på

  • alla som gnäller på idol. give it a break, byt kanal, det är JÄTTELÄTT, jag lovar. (om ni har problem kan jag visa er hur man gör)
  • allt jävla blod som mens innebär. crappy crappy tjejgrej. och så får jag inte äta onyttigheter ens. jag fuskar med frigging choklad istället för te idag iaf.
  • fakturor. FINNS det något tråkigare? och helst fakturor på helt obscena belopp. och jag tycker det är ASJOBBIGT att bara spendera pengar kors o tvärs o tycker att 86 000, det är ju fan ASMKT, men nej, det är det ju inte, det är en struntsumma och det är självklart inga problem. ehh..
  • min kille när han är teknikmotståndare. vi SKA ha en platt-tv, baby, bara så du vet! (och nästa steg är en projektor, när du minst anar det!)
  • skitjobbdatorn som segar o dör. hur lång tid tar det att beställa en ny egentligen?!
  • att jag råkade ta fel byxor imorse, så jag har en vag doft av spya nu. jag har försökt hetstvätta dem på toaletten och baddat dem lite i parfym, så nu fullkomligt STINKER jag. perfekt!
  • och trista nyheter på typ aftonbladet (se här och här) som jag på något vis inte kan låta bli att läsa, även om jag VET att det är skittrist.
  • att jag är lite hyper när det kommer till vdn o är aslugn när han är borta o blir heelt i gasen när han är här. what's that about? det gäller iofs en av säljarna också. sjuukt stressande människor. klipp det ut!
  • att aldrig ha tid. alltid hets hets hets o fanimig ingen kvalitetstid for mig unt the mister.
  • att inte ha RÅD. jag anammar hela materialismen (vad hände med mina gamla ideal? fittifuck jag FÖRSÖKER ju.. ehh.. not) och vill ha platt-tv (kom gien nu!), manikyr och gå till en riktig frisör för att färga håret och lägga nytt golv och fixa i hallen köpa skåp inte behöva vrida och vända på alla kronor för att lista ut hur mkt det ska kosta/får kosta utan bara GÖRA DET.
  • kläder. jag behöver snygga businesskläder som man INTE ser ut som en tant i. tror ni det finns?
  • den här listan. erå.

Inga kommentarer: