18 september 2007

down the long and winding

jag har tappat bort min jag-har-läst-dessa-böcker-bok.
crap!
fast den är inte helt up to date iaf. sist jag fyllde i snittade jag på 2,5 böcker i månaden o det är lite skämmigt. måste fan bättra på det. men jag känner mig fast i bokträsket. behöver tips, nya idéer, lite bra böcker! (jag behöver pengar o ett besök på anagram, helt klart)

läs:
the road - cormac mccarthy (men räkna med att bli melankolisk)
after dark - haruki murakami (läs ALLT med murakami. loves!!)
rant - chuck palahniuk (oh that twisted mind!)
sea otters gambolling in the wild wild surf - john bennett (kalaskul)

ja. det var allt ni ska läsa, för den här gången.
men som sagt, vad ska jag läsa? (efter att jag är färdig med the road. jag har ju hela 70 sidor kvar. crap!)

1 kommentar:

Anonym sa...

allt med johanna nilsson