19 september 2007

the road

den tog slut på tåget imorse.
det känns om än mer melankoliskt nu. i magen. men fint. fint på något vis ändå.

det är dramatik på jobbet. folk som plötsligt slutat men det känns bra. BRA på nåt sätt ändå. han som försvinner var min stora anti-person som jag inte riktigt pallade med. åh liksom! och en ny in direkt som är äldre, som har pondus men som verkar sympatisk.

herregud, varför skulle ni ens vilja höra om vår kontorspolitik (fast säkerligen är det inte fler än peter, maria o ylwa som läser, er är de enda jag har bevis för!) men W T F. liksom. det är min vardag. it'll be BETTER nu. jaaao!

RESULTATET FRÅN SCRABBLE IGÅR:

vinnare: STINA (även om jag hade z kvar på slutet!!) med typ 269 poäng
förlorare: RUT (även kallad PIETRO. han fuskade!!) med typ 248 poäng eller nåt sånt

FY FAN VAD JAG ÄR BRA FY FAN VAD JAG ÄR BRAAAAAAAAAA!
(in your face fusker!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar nästan dagligen spana in din blogg. Så nu har du en till att lägga till "bevislistan"

Anonym sa...

jag med!

Anonym sa...

...å jag. det borde du ju redan veta?!