13 augusti 2007

870

hemma igen. döda fötter, astrött huvud.
saknar öret.
det känns dock inte som hemma längre när man kommer dit. det har det inte gjort på ett tag iofs. det känns konstigt.

stod 12 timmar. mer än det. från typ 15.40 till 04.00 var vi igång. STÅENDE. gissa känslan i mina ben idag (tusen nålar, nähe?!)

drack en drink vid 02.45. en till vid 03.20, och smuttade typ en tredjedel på en till vid.. ehh.. 4?? jag blev full. ganska rejält.
hemma igen vid fem, stensomnade, vaknade 10.30 av sms o kände mig fortfarande full.
lovely.

hemma igen. kikärtan o andi sitter o spelar tekken. pedro förlorar stort, utom när han kör med capoeira-tjejn. men liksom, vem som helst vinner när man kör henne och kan typ en eller två kombos. utmaning? tssk!!

ikväll ska jag baka pitymuffins.
det är då tossigt vad jag är värd det.

Inga kommentarer: