07 augusti 2007

how sweet the sound (of a svettig svenne på stranden)

jag känner mig lite som världhistoriens tråkigaste människa.
jag sitter på jobbet och SURAR.
fint.

jag surar på jobbet det är tradigt nu.
jag surar på vädret jag kommer bli en blöt fläck innan jag kommer hem.
jag surar på alla kändisar som inte skandalerar tillräckligt för o roa mig.
jag surar på bloggare som inte bloggar tillräckligt ofta.
jag surar på mina tänder som inte ilar, men som jag inbillar mig ilar.
jag surar på mina skor som känns tunga
jag surar helt GALET mkt på AC:n som inte verkar kicka igång på kontoret
jag surar på min frigging osynliga bränna som svider varje gång jag kliar mig (för jag slutar inte klia, jag glömmer ju att jag är bränd det SYNS JU FOR FAEN INTE!!)
jag surar på att inte ha körkort och bil och kredit och jag surar på min egen mesighet och jag surar på att mr p inte kommer kunna vara i praha de sista två dagarna.
jag surar på min ekonomi, den SUGER i två mån till.
jag surar på att typ alla gått hem utom typ jag.

nu ska jag hetsjobba lite till, säkert få lite skällning, o sen dra hem o göra hemma-to-do-listan för måndagen. dvs plocka, städa, boka tvätt-tid, träna.
jag som tänkt slappa.
skitå!!

Inga kommentarer: