24 augusti 2007

crappy crappy facebook

alltså, grejen med facebook är väl att man ska kunna få kontakt med ALLA DESSA MÄNNISKOR ÅH SOM JAG INTE HAR KONTAKT MED LÄNGRE!!!
ååååh, vadkul! liksom... ehhh, vad är grejen? har jag INTE kontakt med nån så har jag VALT det.

som ikväll. loggar in, ser Inbox (1).
fine, all is well. tills jag ser vem som mailat.
OMG. en mänska jag sa upp kontakten med när jag var SEXTON. skulle jag nu helt plötsligt få för mig att ooooj vad roligt ja VI SKA HA KONTAKT.

hon verkar iaf ha gått upp i vikt. alltid ngt. hon var alltid tunn som en spena o kunde gå av any moment. o kan sminka sig bättre. men jag vill still inte ha ngt o göra med henne.

så vadnu? igga? skicka aggro tbaks?
jag gillart inte.
facebook alltså. (och henne, inte då, förmodligen inte nu)
gillart inte alls.

Inga kommentarer: