21 augusti 2007

somsagt: stinaheartsbooksies

okey. jag erkanner. jag tog en snabbis via anagram idag. det var inte meningen men jag satt pa uteserveringen bredvid o hade fatt i mig lite vin (my ass att det var 2 dl, det var banne mig mer!!) o tankte, mmm, jag gar bara in o tittar lite. LITE! sen gar jag. det klarar jag.
yeah right.
men bara en bok. han den dar killen som ger typ varldshistoriens basta boktips var dar, sa jag var ju tvungen att fraga lite. o han kom typ ihag mig (men vem fan kommer inte ihag en skogstokig tjej som koper cirka 15 bocker fran honom. its rememberable)

han tipsade om en bok. f;r jag var specifik o pratade murakami. tankte att hey, nu ska vi minimiera skaderisken.

och DAR kom jag pa varfor jag satte mig vid en dator.

(btw, rant ar redan utlast. ar i farten med after dark m murakami nu. inte sa langt an sa lange o jag ska ga upp o sova ngn timme pa rummet nu, mm..)

ikvall:
middag pa vinstallet. kanske. det beror pa hur inne i boken jag ar. 1 glas vin, minst!
kvallspromenad. feeling the place up, sa att saga.
kanske en liten san dar halvflarra sparkling rose pa rummet.
somna tidigt.

imorrn:
utcheckning innan tio.
taxi till los aeroporto vid typ tolv o daremellan en special thingy. + lunch pa ngn uteservering.
o lasning tills ogonen bloder.

nu ska jag gora vad jag satte mig vid datorn for o kolla.
SADESA! buhbye.

1 kommentar:

Stefan sa...

Jag jobbar inte i tornet :/
Men jag bor i ett hotell bredvid!