09 augusti 2007

BOHICA

jag är helt matt, helt matt det liksom gungar i kroppen eller nej, det är som ngt sugs in strax bakifrån från höger eller vänster eller mittpå. eller lite mer höger. ögonen får jag KÄMPA för o hålla uppe och uh uh uh uh hur i helskotta ska jag palla med o jobba hela dagen?
känns som jag är bakisdeluxe (men igår drack jag ju bara vatten o åt fetaostsallad?)

jag brukade vara en sån där som biter ihop, som klarar o hålla i påskpyssel för 70 småbarn (i två grupper, whooooa) när jag hade 39-40 graders feber. inga probs.
men nu?
jag är bara en stor sissy.

mineralvatten. mineralvatten och äpplen.
packninglista.
vafan ska jag ha med mig till el prago?
kläder kom jag på.
pass, också en höjdare.
för många böcker, för jag får inte köpa några där (ANGST!!)
pengar, till öl.

det räcker va?

Inga kommentarer: