06 augusti 2007

möt våren i södertälje

jag skiter i vad david säger, jag IDS inte hålla liv i två bloggar. och även om det här GUI-shitet är fulare än det andra så gillar jag det mer. även om jag surar över det faktum att google & blogger är liksom ihop nu, det gillar jag inte alls.
men wtf, liksom. det kunde ju vara värre.

jag sitter på jobbet. det är måndag fanimig hela tiden. och ajg har räknat ut att det här är eh.. fjärde? ...eller FEMTE veckan efter semestern. fatta crappy!
fast jag ska nog tvinga till mig semester nästa vecka och dra till praha, även om pedro inte följer med. mr kikärtsmannen har uppdrag som börjar på måndagen och KAN inte komma undan. verkar det som. jäkla vekling.
så då drar jag nog själv.

för 800 pix kan vi byta namnet på flygbiljetten. finns det någon som vill ta hans plats? bara o hojta! vi drar nästa torsdag o kommer hem på tisdag. boende går på typ 15-1600 för 5 nätter centralt på hostel/apartment (FRÄSCHT, precis som jag!) och jag lovar att jag snarkar bara lite. bara lite.

jag kan lova att resan kommer att innehålla följande LIVSVIKTIGA element:
- öl
- öl
- öl
- absinth
- ett helvetes jävla promenerande
- svett
- öl
- ölsvett?
- lite kultur
- mojitos på både radost fx och el mojito (mest!!)

så - slå till redan idag, nästa torsdag kan det vara försent (ehh.)

1 kommentar:

Anonym sa...

dessvärre har jag redan en flygbiljett bokad som jag inte kommer ha råd att använda. annars hade det varit lajj! (: