13 augusti 2007

kurr

nollniofemtio och det är frigging en och en halv timme kvar tills jag skulle äta.
jag är hungrig.
HUNGRIG

jag cyklade. fan, det känns skillnad, det går framåt, jag cyklade om tre stycken. från cykelställ till cykelställ på 28-29 minuter.
jag cyklar cyklar cyklar och ska nog ta en kort joggingtur imorrn på morgonen. eller en längre. upp tidigt. det klarar jag.

fan. det är typ två veckor (inte ens det!!) kvar tills tjejmilen. omg. det är ju typ om hörnet och jag har fan inte tränat tillräckligt.
förra veckan:
cykling 6x1,4 mil (till o från jobbet tre dagar. mmhm!)
jogging lugnt (var i slutet av förkylning) ca 4 km
o sen serveringspersonaljobb hela lördagen (dvs stå o gå med en sittpaus på ca 10 min på 12 timmar. säg hej till träningsvärk)

benen är alldeles sladdriga..eh. möra.

- - - - - -

nu ska jag leka fina fröken businesswoman och ringa konfan och förbereda presentationer och lägga upp kommunikationsplaner.
gotta love it.

Inga kommentarer: