17 oktober 2007

aaah, c'est vous, mademoiselle de Luxe!

jag sitter på jobbet och känner mig oinspirerad. jag försöker skriva texter, men det är liksom som en propp i huvudet. för mycket försökte ta sig igenom på en o samma gång, och allt fastnade, så nu kommer inget igenom.

jag har inget intressant o säga.
det är lite trist o inse det. ganska skönt på ett sätt, men ur bloggsynvinkel - dead, liksom.

förresten har jag redan gjort som mel, beställt en ny personlig almanacka that is. min är svart. och fin. med attgöra-lista och liten träningsruta varje dag. och inga rader, inga rader alls.
loves the idea.

jag borde maila, jag borde skriva jag MÅSTE skriva herregud vad ska jag skriva?
jag vill inte just nu. jag vill åka hem.
ni kan kalla mig oinspirerad, men det är bara förnamnet egentligen. efternamnet är de Luxe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

My god My god! jag vill ha en sån almenacka!

men min ska så klart vara GRÖN!

Unknown sa...

haha, har du fått humorn efter att du träffat min gemensamma broder eller hade du den redan innan?

// din gemensamma sambos gemensamma broder

Anonym sa...

beställ i tell you! min är SCHWARTZZZZ. fint värre.

humorn har hängt med - men den gemensamma brodern har nog förvärrat situationen. (du borde träffa min far. han är hysterisk. jag har ärvt en bråkdel från honom. oah!)