18 oktober 2007

helgovico

den här helgen är jag pank. oooh så pank. så i helgen väntar lågbudgetalternativ. typ svägerskan fyrtioårsfest (som inte är så mkt fest som öppet hus). jag tänkte vi kunde hitcha en skjuts dit o hem - slipper därmed köpa busskort förrän på måndag (vet inte vad jag tjänar på det, men har fått för mig att jag gör det, så jag håller ut!)

sen ska vi sega hemma i helgen. börja fixa och trixa på utklädnad till höstens stora fiesta! (vi borde iaf, kommer vi göra det el pedro? jag röstar för tv-spel!)

seent på onsdag kväll får vi storbesök. då kommer tre scots och en americana. en scot fyller trettio, så jag tror planerna för deras fyrdagarsvisit är: fylla, fylla, ehh, fylla på finlandsfärja, bakis, fylla.
sound's like a plan.
då är jag inte pank.

jag undrar om man kan få manikyr på båten?
iofs, manikyr på båten, hur b låter inte det?
vi håller oss till spriten.

Inga kommentarer: