15 oktober 2007

playlist

jag är inget stort fan av musik. det är trevligt o bra, men det är inget dödligt allvar. folk brukar dissa min musiksmak, men vafan. så länge jag gillar den är det väl a-okej 8) ikväll är jag lite glad över att pietro inte är hemma. nu kan jag brassa på (nja, inte rätt ord för den här musiken) med mitt mitt mitt.
that reminds me - jag ska ladda ipoden. oh vad trevligt det är med musik på pendeln.

björk - joga
jeff buckley - hallelujah
nelly furtado - say it right
nikola sarcevic - lovetrap
justin timberlake - love stoned (i think she knows)
kylie minogue - it's in your eyes
timberland/timberlake/furtado - give it to me
lars winnerbäck - timglas
natasha bedingfield - i bruise easily
phantom planet - california
r.e.m. - at my most beautiful
queen - '39
rihanna - unfaithful
robyn - eclipse
salem al fakir - this is who i am
regina spektor - samson (två ggr! tre! åh!)
stakka bo - mute
the streets - dry your eyes
tiger lou - oh horatio
tuva novotny - newfound lover
the who - behind blue eyes

Inga kommentarer: