15 oktober 2007

all that no-one sees you see

söndag kväll. bara jag och katterna.
disken är klar. greys anatomyavsnittet avklarat. allt jobb för helgen är inte gjort, men det gör på något vis inget. jag lyssnar på björk högt högt och katterna tittar surmulet på mig när jag plockar ihop filtar, skräller med disken.

vi har tappat bort två krukor. so what?
jag har inga pengar just nu? so what?

det känns skönt. just nu känns det skönt. jag tror det hänger lite ihop med att imorgon, imorgon ska jag till nautilus, det känns lite flashiga, lite bättre, och fråga om de har personliga tränare och när man kan börja.
för jag får inte ordning på det själv, det är bara att acceptera.

så det blir inget NY, det blir en personlig tränare istället.

fine, en upplevelse mindre, men hey, jag kommer må så mycket bättre. hela tiden. istället. så jävla lätt val.

nu: äpple, te och lite ps tror jag. jag skulle önskat att jag haft en lovely bok nu, men det har jag inte. darn!

Inga kommentarer: