03 mars 2011

alltså felstavningar är nog det mest onödiga ever.

började dagen med ungefär 20 min simultant dubbelhundsklapp. dvs en hand på vardera hunden (gawd, det låter lite snuskigt, det var det då rakt inte). micket trefvligt. fortsatte dagen med att läsa twitter i bilen (ja, man åker BARA bil i den här stan, och utan bilbälte. känns himla dåligt att jag börjat vänja av mig med det redan) och upptäcka att jag stavade fel igår. de facto stavas det ju. man kan ju skämmas över mindre. så nu skäms vi lite. himla otur att jag inte tog med mig ngn skämskudde till jobbet. nåväl, det får jag göra imorgon.

för övrigt - hej enda läsaren! kul att du kunde komma osv. då är vi två, då kan vi få en konversation. gött mos. hur mår du idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

mår fint idag kära du.
och ja - en hand på vardera hund lät inte helt rumsrent! på ett bra sätt givetvis.