23 mars 2011

DO NOT DISTURB, ON LUNCHBREAK. eller nåt.

åh gud, inflexibiliteten, JAG DÖR! DÖR alltså, på riktigt. eller nej, inte på riktigt, bara lite.

men seriöst, jag har sällan blivit så frustrerad på jöbbet. när ngt som ska levereras idag alltså IDAG helst typ nyss och folk ba "nääh, jag kan inte göra ett undantag idag och ta 2 min från min lunchbreak och göra den här lilla pillsaken. du måste vänta trettio minuter". jag: o_O och ba ?!?!?.

det är EN gång. inte som att det här händer varje dag. och du kunde gjort det INNAN din förbannade lunchrast. och käftar emot. sitter liksom i rummet bredvid och ba "vägrar. det här är heligt. I AM ON MAJ BRÄJK!". jamenvadbrafördigdå. gå fem minuter tidigare, eller whatever.

förlåt. frustrerad. sajten är fortfarande inte uppe. hoppas innerligt att vi lyckas lansera idag. annars slår jag på ngn.

för övrigt: har asont i magen idag. o mår illa i vågor. note to self: ät inte igen på det där indiska stället som var trevligt och servitören var så rar och maten var ganska god ändå. himla synd ändå.

Inga kommentarer: