03 mars 2011

varför ska man ens komma på en titel? så himla tröttsamt!

nu kom jag på; jag vill ju inte skriva, jag vill ju prata MED folk. himla dumt att börja blogga då. whatever. i brist på folk att prata med får ni (vilka ni?!?! är det ens ngn som läser. svar: NEJ. så alltså.. ni = jag.. ehh) leva med ngn slags ordbajseri i monologformat. nåväl. nu ska jag försöka fejja mig lite, see om jag kan stalka ngn där.

för övrigt: jag behöver en ordentlig nagelfil. och sill. och sprit. nej fy, inte sprit. men en schysst SB (=hemmanamnet för sauvignon blanc, världens bästa druvtyp mao) vore inte dumt. smacksmack, gött osv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jodå. jag läser.
trevligt att du börjat igen, var en lång paus.

Martin sa...

du vet väl att jag är en sån som läser också?!

även om det är i batch då & då, snarare än varje dag.

Stina sa...

hej martin, batch-martin som du bör kallas hädanefter. vi ses om tio dagar igen!