13 mars 2011

lördag kväll utan ngt bokat. det känns... konstigt.

alla har åkt hem. alltså, ja utom jag och p. vi är ju kvar. ensamma i lägenheten, mitt i AC:n, insvept i påslakanet (ja, alltså, jag vet. det är helt stört, men nu är det så att jag just ikväll ville sitta insvept i lakanshelvetet. använder ändå ac aslite hemma, inte ens i sovrummet på natta. det ni! hardcore! låt mig!), ströäter lite kokoskakor, kollar på glee och liksom bara ... är.

idag har vi varit på storjävla marknaden här i schtan. vi har handlat viktiga saker som:

  • hårnålar (åh! göttans. de tog slut idag)
  • sax 
  • uttunnings-klipp-sax
  • nagelfil
  • kökshanddukar
  • tesil
  • halsband (från topshop! alltså, helt sjuukt. och typ till en femtedel av riktiga priset (prislappen satt på!!))
och lite vatten på det. 

nu orkar jag inte skriva mer. ska halvsova och sitta i soffan o kolla på glee. <3 glee alltså. 

Inga kommentarer: