16 mars 2011

väggen, stina, väggen

skrev peter idag. innan lunch. eller vid kl 1.11 när jag var hungrig, men precis skulle börja prata med chefen över telefon till kanada där hon är på besök. vi pratade i en timme eller så. så jag ba "nej! ingen lunch!" som den hetsiga karriärskvinna jag är.

eller nja. skrev snarare "du kirrar lunch, jag jobbar på. hit med piazzan, lite tuna på det". o han ba "väggen stina, väggen".

gawd, nu skriver jag som om jag vore 14. det är jag inte. jag är närmare trettio och projekterar tio olika projekt just nu. T I O . jag dör lite lilla stressighetsdöden den här veckan. särskilt när typ vår största (och krångligaste) kund kommer med massa akutsaker denna vecka. liksom gör det VILKEN vecka, men inte den här.
skitsamma. lever ändå. o ikväll ska vi ut på dejt. indiskt tror jag. vi fortsätter vår quest på ghanas motsvarighet till curry corners himmelska palak panir. återkommer med recension.

Inga kommentarer: