03 mars 2011

karriärerier.

det känns ju lite flådigt att man på mindre än två månader lyckats öka lön med 25% (iosf från världshistoriens lägsta lön.. med svenska mått. med ghananska mått är den bra) och få ansvar nog att åka SJÄLV till en av våra allra största kunder o dra briefs. idag ska jag dit igen. själv. det känns också gött att min stora oro inte är vad jag ska säga eller hur det ska gå, utan "åh, kan jag verkligen ha en knut mitt på huvudet, ser jag OSERIÖS ut!??!?" och "min stortånagel är den lite lång, åh, jag kanske får skämmas!!" och "jeans? är verkligen det rätt". viktiga grejer, mao. ser ju för tusan fullkomligt representabel ut. och håret är i knut för det är skitigt idag. alles good ändå, alltså.

nu ska jag spåna lite webbkampanjidéer (dvs oroa mig lite mer över hårets seriösitet).

1 kommentar:

Anonym sa...

knut mitt på huvudet går väl an, om den dock väljer att nästla sig ur och bli en tofs mitt på skallen så finns det skäl till oro.

i vissa länder sparar både män och kvinnor stortånaglar. så långa som möjligt sägs det!